Przejdź do treści
Blog.

Sprzedaż i sport mają wiele wspólnego!

Z pozoru odległe zawody mogą mieć z sobą wiele wspólnego! Weźmy na przykład sprzedaż i sport. Determinacja, konsekwencja, dążenie do celu i na końcu wytrwałość. To jest właśnie garstka cech charakteru, które musi mieć najlepszy sprzedawca i wyśmienity sportowiec.

Czy wśród przedstawicieli handlowych mamy osobowość sportowca? Przeczytaj artykuł i odkryj, z którym sportowcem masz coś wspólnego pod względem charakteru 🙂

Co wspólnego ma sport ze sprzedażą?

Zespoły sprzedażowe Columbus Elite składają się z całej palety różnorodnych osobowości, które mają predyspozycje do zaistnienia w świecie sportu. Dlatego bardzo cieszymy się, że kariera zawodowa w Columbus Elite jest na pierwszym miejscu, a w ramach hobby, po pracy, nasi handlowcy wykazują się na ringu, boisku czy na macie. Sport hartuje, uczy pokory oraz wytrwałości, ale także gry zespołowej. Umiejętności sportowe często przenikają do życia zawodowego dodając skrzydeł podczas codziennych obowiązków. 

sprzedaż a sport

Sprawdź, czy masz osobowość sportowca!

Aby być dobrym sprzedawcą i sportowcem, potrzebny jest charakter, osobowość i talent! Poniżej przygotowaliśmy, krótkie opisy znanych sportowców. Sprawdź, do której osobowości, jesteś najbardziej podobny. Test potraktuj z przymrużeniem oka 🙂

Odpowiedzialny jak Robert Lewandowski

Marka sama w sobie. Kapitan, lider grający pierwsze skrzypce, mimo swojej roli nie zapomina o zespole. Troszczy się o każdą osobę będącą w teamie. Doskonale zdaje sobie sprawę, że każdy zawodnik ma swój wkład w osiąganiu celów. Potrafi myśleć strategicznie i przewidzieć następny ruch przeciwnika z łatwością i precyzją.

Skoncentrowany jak Iga Świątek

Pogoda ducha, optymizm, ale też determinacja. To są jedne z ważniejszych cech Pierwszej Rakiety Świata. Sposób na znalezienie w sobie motywacji, energii i waleczności na korcie? Ulubiona playlista! Mimo młodego wieku, jest bardzo świadoma swoich umiejętności i potrafi używać ich w bardzo przemyślany sposób.

Profesjonalny jak Kamil Stoch

Kulturalny, opanowany, zawsze odnajduje się w nowej sytuacji perfekcyjnie. Zawodnik, który każdego dnia chce być jeszcze lepszy. Daje z siebie wszystko i jest mocno skoncentrowany na osiągnięciu celu. Nie zapomina o podsumowaniu każdego działania, by móc wyciągnąć wnioski i udoskonalić technikę.

Zdeterminowany jak Robert Kubica

Trudne momenty dodają sił i woli walki. Wytrwała praca nad sobą i podnoszenie kompetencji są znakiem rozpoznawczym Roberta Kubicy. Zmotywowany do podejmowania kolejnych prób. Z uśmiechem podchodzi do życia i czerpie z niego garściami.

Pracowity jak Joanna Jędrzejczyk 

Stawianie sobie celów z rodzaju tych niemożliwych to dzień jak co dzień dla Joanny Jędrzejczyk. Dodatkowo charyzmatyczna i pełna przebojowości osobowość sprawia, że osiąganie fenomenalnych wyników przychodzi jakby ot tak. Jednak za tą łatwością, kryją się godziny spędzone na ringu oraz na siłowni. To też wytężona praca, która przynosi efekty w postaci konsekwentnie realizowanej strategii.

co wspólnego ma sport ze sprzedażą

Do której postaci ze świata sportu masz podobny charakter? Mamy nadzieję, że dzięki temu krótkiemu ćwiczeniu, nabierzesz jeszcze większej pewności siebie, pokonasz swoje własne słabości, a wszystkie plany zawodowe zrealizujesz z jeszcze większym zapałem!

Sprzedaż jest dla Ciebie!

Prawda, że masz wiele wspólnego ze światem sportu? Pamiętaj, że nawet najlepsi kiedyś zaczynali i na pewno nie raz mieli chwile zwątpienia. Dziś są znani, mają legendarne wyniki na swoim koncie i inspirują innych do działania. Życzymy, abyś i ty, odnalazł w sobie tę wolę walki i cierpliwość, którą wszystkie osoby wyżej wymienione z całą pewnością, posiadają. Pamiętaj, że jako sprzedawca nie jesteś sam. Masz za sobą sztab ludzi, który zawsze będzie Cię wspierał na każdym etapie sprzedażowym. Co więcej, jeśli pracujesz w prestiżowym miejscu, praca to przyjemność, ponieważ masz do czynienia z jakościowym produktem i marką, która ma ugruntowaną pozycję na rynku.

Jak widzisz, sport ma wiele wspólnego ze sprzedażą. Najlepsi mają ten unikalny zestaw cech, który pozwala na osiąganie niebywałych wyników. Kariera sportowca nie jest dla wszystkich. Jednak mając powyżej wymienione cechy, masz wielki potencjał, który przyda Ci się w innej przestrzeni. Wykorzystaj go dobrze, Twoje wyniki sprzedażowe poszybują w górę. Ale to już zależy od Ciebie i Twojego zaangażowania!

Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na temat czerpania większej satysfakcji z pracy przeczytaj o metodzie KAIZEN, która wspiera sprzedaż na co dzień!

co wspólnego ma sport z biznesem

Odwiedź nas na Facebooku! 🙂