Jeżeli jesteś osobą:
-
doświadczoną w kontakcie z klientem min. 1 rok (windykacja, call center etc.),
-
komunikatywną, otwartą i kreatywną,
-
która świetnie odnajduje się w dynamicznym środowisku i potrafi szybko zaadaptować się do nowej sytuacji,
-
zdolną do wyciągania wniosków i analiz z raportów,
-
lubiąca pracę z ‘’tabelkami’’ i na liczbach,
-
która uważa, że praca zespołowa to jak działanie jednego, sprawnego organizmu.
To dobrze trafiłeś, bo mamy propozycję dla Ciebie! ;) W Columbus ONE mamy apetyt na więcej i otwieramy wakat na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Jakości Procesu Sprzedaży.
Oto czym będziesz się zajmować:
-
Codzienny kontakt telefoniczny z Klientami firmy oraz z Przedstawicielami Handlowymi,
-
Praca na danych ilościowych i jakościowych,
-
Prowadzenie analiz jakości sprzedaży,
-
Tworzenie i publikacja treści,
-
Przygotowywanie raportów.
W zamian oferujemy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (zaczynamy między 8:00, a 9:00),
-
Wynagrodzenie podstawowe + premie po okresie próbnym,
-
Wsparcie we wdrożeniu, rozwój i szkolenia,
-
Będziesz brał/a udział w ciekawych projektach, które poszerzą Twoje kompetencje,
-
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Możesz mieć pewność, że Twoje zdanie jest dla nas ważne – jesteśmy otwarci na nowe inicjatywy, pomysły i sugestie, ;)
-
Świętujemy urodziny ;)
-
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Działamy w ramach międzynarodowej Grupy Kapitałowej Columbus, od 2019 roku z powodzeniem wspieramy eko transformację w Polsce. Jesteśmy najczęściej nagradzaną firmą w branży oze na terenie naszego kraju i oferujemy najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania na rynku. Wierzymy w pozytywną zmianę i działamy, aby wspólnie tworzyć lepsze jutro!
Jeśli chcesz, aby Twoja praca miała na to realny wpływ – dołącz do nas! Czekamy na Twoje CV! #BeTheChange
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Krótka rozmowa telefoniczna aby wzajemnie się poznać. :)
2. Kolejne spotkanie odbędzie się u nas w biurze, podczas którego dowiesz się więcej o możliwościach współpracy, a my ze swojej strony będziemy mieć do Ciebie pytania.
3. Feedback - niezależnie od decyzji otrzymasz go w wyznaczonym terminie. Oczywiście trzymamy kciuki, że wszystko pójdzie dobrze i to właśnie do Ciebie oddzwonimy z ofertą!