Przejdź do treści
Blog.

Columbus Care – co nas wyróżnia

W Columbus Elite klient jest najważniejszy, dlatego naszym priorytetem jest zagwarantowanie najwyższej jakości usług. Specjalnie uruchomiony program Columbus Care pomaga nam zapewnić kompleksową opiekę nad instalacjami naszych wszystkich klientów, zachowując przy tym jednostkowość rozwiązywania problemów. 

 

Columbus Elite nie zapomina się o kliencie tuż po montażu. Monitoring instalacji naszych klientów pozwala nam w szybkim tempie zlokalizować problem i podjąć odpowiednie kroki do jego rozwiązania. Ze względu na to, że rynek odnawialnych źródeł energii dynamicznie się zmienia, robimy wszystko by również i jakość naszych usług była coraz lepsza. 

 

Columbus Elite działa zgodnie z programem Columbus Care

Klient Columbus Elite otoczony jest troską już od samego początku. Zaczynając od profesjonalnego zaprojektowania instalacji, dopasowania odpowiedniej mocy. Instalacja projektowana jest na podstawie Twoich dotychczasowych rachunków za energię, tak aby zaspokajała całe zapotrzebowanie Twojego domu bądź gospodarstwa. Nasz dział techniczny zaplanuje wszelkie niezbędne do wykonania prace przed montażem i w trakcie. Po montażu instalacji fotowoltaicznej składamy za Ciebie wniosek do zakładu energetycznego. Większość firm po tym etapie kończy już współpracę, ale nie Columbus Elite. Niewątpliwie instalacja fotowoltaiczna to inwestycja na lata dlatego wiemy jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa na każdym etapie współpracy, przede wszystkim po etapie sprzedażowym. 

Po montażu działamy dalej

Gdy wykonamy montaż, czas na złożenie przez nas, w imieniu Klienta, dokumentów do zakładu energetycznego w sprawie wymiany licznika na dwukierunkowy. W tej sprawie kontaktujemy się po 30 dniach z siecią Klienta (w jego imieniu), by upewnić się, że wymiana nastąpiła. Pomagamy również przy uzyskaniu dotacji “Mój Prąd”, do której dokumenty również składamy w jego imieniu. Chcemy by posiadanie instalacji nie wiązało się z dużą ilością papierkowej roboty a z ekonomicznym i ekologicznym rozwiązaniem zasilającym dom. 

 

Po otrzymaniu pierwszego rachunku zweryfikujemy czy wszystko jest dobrze i czy satysfakcjonuje Cię praca instalacji. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek wątpliwości rozwiążemy to. Również przy innych pytaniach dostępna jest dla naszych klientów Infolinia Biura Obsługi Klienta, gdzie zawsze otrzyma rzetelną informację oraz poradę. 

 

Niewątpliwie 15 letnia Gwarancja Totalna to jest to co nas wyróżnia na tle innych firm. Pamiętaj gdy pojawiają się jakieś problemy skontaktuj się z nami, nasi serwisanci jak najszybciej postarają się  odnaleźć przyczynę problemu. 

Jesteśmy tu dla naszych klientów, na naszym Facebook’u też 🙂