Przejdź do treści
Blog.
5 najważniejszych książek o sprzedaży

Sprzedawca doskonały, czyli musisz to przeczytać!

Chcesz osiągnąć więcej w sprzedaży bez tracenia czasu na sali szkoleniowej? Nic prostszego! Zdobądź doświadczenie mistrzów handlu poznając rady i metody pracy z pierwszej ręki. Publikujemy listę 5 książek, które każdy sprzedawca powinien mieć w małym palcu.

Rynek wydawniczy w segmencie książek o sprzedaży i marketingu pęka w szwach. Lista pozycji oraz nazwisk skutecznych sprzedawców i biznesmenów, którzy dzielą się swoim obszernym doświadczeniem jest naprawdę spora. Aby poszukiwania wartościowych tytułów i treści nie skończyły się fiaskiem, zebraliśmy książki, które rzeczywiście warto przeczytać.

1. Brian Tracy „Psychologia sprzedaży”

Pozycja pełna jest praktycznych ćwiczeń i zadań, które pomogą Ci utrwalić świeżo zdobytą wiedzę. Idealna dla początkujących handlowców i doradców klienta, jak również dla tych, którzy po latach stażu szukają dodatkowych inspiracji i kierunków rozwoju, a także chcą odświeżyć wciąż aktualne tematy jak zasada Pareto, prawo przyczyny i skutku czy pojęcie treningu w sprzedaży.

2. Robert Cialdini „Wywieranie wpływu na ludzi”

Wiele przydatnych przykładów, wyników badań, psychologicznych mechanizmów, a to wszystko podane zrozumiałym i przystępnym językiem. Mówiąc w skrócie książka, która doczekała się tłumaczeń na 25 języków, podaje 6 prostych zasad, które skutecznie zmieniają nasze myślenie i niewątpliwie wspomagają proces sprzedaży. Po jej lekturze, każdy Sprzedawca będzie mistrzem sprzedaży!

książki o sprzedaży

3. Jeffrey Gitomer „Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży”

Tytuł obfituje w rady, które niewątpliwie doceni każdy sprzedawca. Fundamentem są relacje, sztuka ich budowania i wzmacniania w imię forsowanej przez Gitomera zasady, że częściej i znacznie chętniej kupujemy od znajomych, aniżeli od zawodowych handlowców. Autor zachęca również do stawiania na poczucie humoru, rozwijania kreatywności oraz szukania sposobów twórczej prezentacji produktu i zadawania pytań.

4. Michael Bosworth, Ben Zoldan „Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji”

Ten długi tytuł kryje w sobie całą treść. Storytelling to bowiem potężne narzędzie sprzedawców. Opowieści, które zapadają w pamięć i są powtarzane przez naszych klientów stają się ambasadorami naszej oferty. Sprzedają za nas. Autentyczność, wiarygodność i przychylność klientów, zdaniem autorów, uzyskujemy historiami o własnych błędach i porażkach, bo idealny obraz naszych osiągnięć i wyników przestał na ludziach robić wrażenie.

biblioteka sprzedawcy

5. Grant Cardone „Reguła 10X”

To pozycja dla ambitnych. Cardone motywuje do szybkich, odważnych i nieprzeciętnych działań i metod pracy, aby móc cieszyć się spektakularnymi efektami zostawiając konkurencję daleko w tyle. To pozycja o sile pracy, ćwiczeń, celach i koncentracji, by życie zawodowe pełne było niezapomnianych doznań i robiących wrażenie sukcesów.

Jeżeli chciałbyś połączyć teorię i praktykę, to Columbus Elite jest idealnym miejscem na realizację Twoich celów. Kliknij w poniższy przycisk i dołącz do nas już teraz.


PRZEŚLIJ SWOJE CV JUŻ TERAZ

Śledź nas też w mediach społecznościowych!