Przejdź do treści
Blog.
columbus elite

Uśmiech w pracy – czy ma znaczenie?

Zadowolenie Klienta to doskonała nagroda dla każdego Doradcy Handlowego jak i firmy którą reprezentuje. Co wpływa na satysfakcję Klienta? Jak utorować sobie drogę do podpisania umowy sprzedażowej?  Co  oprócz jakości produktu, wpływa na zadowolenie Klienta? Oczywiście jakość obsługi. 

Umiejętność budowania relacji z Klientem

Doradca Handlowy musi posiadać zakres kompetencji miękkich, a przede wszystkim posiadać umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem. W Columbus Elite, wiemy jak ważne jest aby nasi przedstawiciele potrafili zrozumieć potrzeby Klienta i doradzili w zakupie najlepszego ekoenergetycznego rozwiązania dla jego domu. Analiza potrzeb ma ogromne znaczenie, dzięki temu możemy zagwarantować naszym Klientom obniżenie rachunków za energię do kilkunastu złotych miesięcznie. 

Columbus Elite to największa sieć sprzedażowa w branży OZE w Polsce. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na zbudowanie rozpoznawalnej marki i ugruntowanej pozycji na rynku fotowoltaiki. Zaufało nam już ponad 18 000 klientów. Gdzie tkwi sukces? W ludziach! Współpracujemy z setkami doradców, mikroprzedsiebiorców i przedsiębiorców. Każdemu kto chce podjąć z nami współpracę gwarantujemy odpowiednie szkolenia dzięki którym może zapoznać się z produktem, sposobem prezentacji oraz budowania relacji z Klientem. Stawiamy na kompleksowość i profesjonalizm. Nasi Doradcy Energetyczni  mają rewelacyjne wyniki sprzedażowe, a wpływa na to kilka czynników. Przede wszystkim wiedzą jak ważna jest ich praca, dzięki propagowaniu zielonej energii bezsprzecznie zmieniają świat na lepsze. Ponadto w Columbus Elite mogą liczyć na naprawdę wysokie zarobki i system premiowy. Każdy ma szansę na rozwój i wybranie kierunku awansu, nie tworzymy szklanych sufitów tylko pokazujemy drogę do budowania sukcesu w przedsiębiorczości. Pozytywne nastawienie jest ważne ponieważ świadczy o zaangażowaniu w wykonywane zadania. W Columbus Elite wiemy, że uśmiechnięty pracownik  to zadowolony Klient. Dlatego oferujemy najlepsze z możliwych warunki do podjęcia współpracy z naszą firmą. 

Kandydaci na stanowiska związane z handlem, pracą z Klientem muszą mieć świadomość, że reprezentują całą firmę. Sympatia i zaufanie są niezwykle ważne w tym zawodzie. Pokaż, że jesteś pozytywny i otwarty już na rozmowie kwalifikacyjnej – pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne! Wyuczone scenki sprzedażowe nie pomogą Ci jeśli będziesz niedostępny i zamknięty. Bądź naturalny i pamiętaj, że uśmiechając się jesteś odbierany przyjaźniej. 

Uśmiech na wagę złota

Uśmiechnięci ludzie wzbudzają większe zaufanie i są odbierani jako bardziej życzliwi. Praca z Klientem jest wymagająca, dlatego przedstawiciel handlowy musi umieć zachować równowagę i zbudować przyjazną atmosferę. Takie umiejętności są szczególnie w pracy  w branży handlu i sprzedaży, gdzie na co dzień ma się kontakt z Klientem. Stwarzają przyjemną atmosferę, która jest  kluczowa w procesie sprzedaży możemy liczyć na sukces!

Ponadto, uśmiech pomaga nam samym. Dzięki pozytywnemu nastawieniu lepiej radzimy sobie z emocjami i stresem. 

Czy uśmiech rzeczywiście pomaga nam w pracy?  

Jak pokazują badania w biznesie uśmiech pełni ważną rolę. Nasze nastawienie i  ma ogromne znaczenie w kontekście tego jak odbierają nas inni.  Mając kontakt z kimś pozytywnym jesteśmy bardziej ufni w podejmowaniu decyzji. Klient chętniej będzie rozmawiał z Doradcą Energetycznym który jest uśmiechnięty i zadowolony. Uśmiech jest jest sposobem nawiązania kontaktu i wpływa na emocje naszego otoczenia. Pamiętajmy jednak, że udawanie może mieć negatywny wpływ. Przede wszystkim zachowujemy się naturalnie! Autentyczność jest tak samo ważna jak uśmiech. Jeśli mamy obniżony nastrój postarajmy się to zmienić a nie wysilajmy się na nieszczery entuzjazm. Pokazując,  że mamy pozytywne nastawienie do swojej pracy wzbudzamy zaufanie, a to jest jest najsilniejszym sposobem na wpłynięcie na decyzję Klienta. 

Każdy z nas może z łatwością przywołać ze swoich codziennych konsumenckich doświadczeń świetną obsługę czy przyjaznego handlowca. Dzięki pozytywnym doświadczeniom chętnie nawiążemy współpracę i ponownie skorzystamy z usług danej firmy. Widząc uśmiechniętych sprzedawców, szybko zarażamy się od nich pozytywnym nastrojem i jesteśmy swobodniejsi w decyzjach zakupowych. 

Pamiętaj, że Twój uśmiech ma wielką moc! Zadbaj o postawę, otwartość i przede wszystkim wysłuchaj potrzeb Klienta. Dzięki temu będziesz miał gwarancję, że sprzedając mu dany produkt spełnisz jego oczekiwania.

Chcesz dołączyć do największej sieci sprzedażowej branży odnawialnych źródeł energii w Polsce? Uzupełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy korzyści jakie może zagwarantować Ci praca dla Columbus Elite. 

Na youtube możesz poznać historie naszych Doradców Energetycznych którzy wybrali pracę dla lidera branży OZE.