Przejdź do treści
Blog.

Sprzedaż jest dla każdego. Bądź sprzedawcą.

Czy jest możliwe, by szara myszka stała się rekinem sprzedaży? Pewnie, że tak! Wystarczy konsekwentna praca nad sobą, szybkie przyswajanie wiedzy i sukces murowany! Przeczytajcie jak to się dzieje, że siłą Columbus Elite są Doradcy Energetyczni, którzy z miesiąca na miesiąc sprawiają, że sprzedaż produktów oze stale rośnie.

Sprzedaż to rozmowa z ludźmi

To nie jest tak, że tylko dusze towarzystwa są mistrzami sprzedaży. Owszem, gaduły mają ułatwione zadanie na starcie, bo są niezwykle chętne do nawiązywania interakcji. Jednak w pogoni za Klientem osoby opanowane, odnoszą równie dobre efekty jak te przebojowe. W czym tkwi sekret? Mowa o poznawaniu coraz to lepszych metod sprzedaży, w tym wypadku charakter sprzedawcy idzie na dalszy plan. W Columbus Elite każdy Doradca Energetyczny zanim zacznie nawiązywać swoje pierwsze relacje z Klientami, odbędzie cykl szkoleń, który ułatwi mu start w organizacji. Na Sprzedawców czeka praca pełna wyzwań, dlatego chcemy ich jak najlepiej przygotować na niespodzianki, które mogą napotkać “w terenie”. O podróż w świecie OZE bez turbulencji zadbają Trenerzy, którzy o budowaniu relacji międzyludzkich wiedzą wszystko i chcą tą wiedzą się dzielić. Oznacza to, że zespół Columbus Elite ma w małym palcu sztukę negocjacji, potrafi zachować zimną krew w stresujących sytuacjach i sprawnie posługuje się poznanymi metodami sprzedaży.

Z kulturą za pan brat

Tutaj nie ma wielkiej filozofii, wystarczy że zasady przyswojone w przedszkolu będą mocno przez Ciebie respektowane. Wyższy poziom kultury to nieprzerywanie Klientowi oraz szanowanie jego czasu, ale to pewnie jest jasne, prawda? 🙂

Mówisz całym sobą

Kwieciste opowiadanie o produkcie nie wystarczy jeśli Twoje ręce czy mimika podczas prezentacji żyją własnym życiem. Poćwicz przed lustrem dłuższe wypowiedzi, dzięki temu nigdy więcej nie wylejesz szklanki z wodą z powodu nadmiernej gestykulacji.

Sprzedaż to rozmowa o potrzebach

Zamiast robić oczy w stylu kota ze Shreka, lepiej poświęć czas na dialog. To dzięki niemu zdobędziesz zaufanie i sympatię Klientów, a stąd już prosta droga do podpisania umowy. Postaraj się rozmowę prowadzić w taki sposób, by Klient czerpał z niej jak najwięcej dla siebie. Niech każda Twoja wypowiedź będzie odpowiedzią na potrzeby Twojego rozmówcy. Powyższe punkty to tylko przedsmak omawianych tematów na wewnętrznych szkoleniach z komunikacji. Wiemy, że najlepiej jest uczyć się na przykładach, dlatego podczas spotkań przytaczamy historie z życia wzięte, bo każda nowa sytuacja to ważna lekcja dla zespołów sprzedażowych.

Wiesz co sprzedajesz – wygrywasz!

W pogoni za Klientem “nowy w branży” będzie stawał na głowie, żeby zdobyć każdego Klienta. Natomiast Sprzedawca, który ukończył szkolenia sprzedażowe, potrafi określić czy Klient jest bardzo zainteresowany czy tylko troszkę. Sprawa wygląda zupełnie inaczej, jeśli mówimy o produkcie, który sprzedajesz. W tym wypadku musisz być idealnie przygotowany, aby wyczerpująco móc odpowiedzieć na wszystkie pytania Klienta. I małymi kroczkami zbliżyliśmy się do tematu fotowoltaiki i pomp ciepła, czyli kluczowych produktów Columbus Elite. Zarówno w przypadku szkoleń z komunikacji miękkiej, jak i szkoleń produktowych, sprzedawca nie zostaje sam ze stosem książek do przeczytania. W e-kalendarzu każdego pracownika, zwłaszcza na początku jego kariery, pojawiają się zaproszenia na szkolenia dotyczące, np. paneli słonecznych. Jest to okazja do zadawania pytań, dzielenia się wiedzą oraz poznawania historii kolegów po fachu. W ramach zmotywowania i docenienia pracowników organizujemy szkolenia wyjazdowe dla najlepszych sprzedawców. Czujesz, że odnalazłbyś się jako Doradca Energetyczny? Razem osiągniemy sukces!

 

Śledź nas na Facebook’u!